מדיניות משלוחים





מדיניות משלוחים – Luna Beauty

כללי

מדיניות זו נועדה להסביר כיצד מתבצעת אספקת המוצרים שהוזמנו באתר Luna Beauty – קוסמטיקה וטיפוח.
אנו מקפידים על שירות אמין, מהיר ובטוח, כדי שכל לקוחה תקבל את ההזמנה שלה בזמן ובמצב מושלם.


אזורי חלוקה

Luna Beauty מבצעת משלוחים לרוב אזורי הארץ.
במקרים חריגים (אזורים מרוחקים או יישובים שאינם נגישים למשלוחים פרטיים), יתואם איסוף או פתרון חלופי מול הלקוחה מראש.


אופן המשלוח

  • המשלוחים מתבצעים עד בית הלקוחה באמצעות שליח.

  • תיאום המסירה יתבצע מראש דרך וואטסאפ או טלפון.

  • חשוב לוודא שהלקוחה זמינה לקבלת המשלוח בשעות שנקבעו.


זמני אספקה

  • זמן האספקה הממוצע הוא 1–5 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה.

  • ביישובים מרוחקים – ייתכן עיכוב של יום או יומיים נוספים.

  • אין משלוחים בשישי, שבת וחגים.


עלות משלוח

  • דמי משלוח משתנים בהתאם למיקום הלקוחה ומצוינים בעת תיאום ההזמנה.

  • לעיתים מתקיימים מבצעים על משלוחים חינם בהזמנה מעל סכום מסוים – מבצעים אלו יפורסמו מעת לעת באתר וברשתות החברתיות.


תשלום עבור משלוח

כפי שמצוין בתקנון האתר:

  • התשלום מתבצע במזומן בעת המסירה או באמצעות אפליקציית ביט בלבד, עד להוספת מערכת סליקה באתר.


עיכובים ואחריות

  • במקרים חריגים של עיכוב במשלוח עקב כוח עליון (מזג אוויר קיצוני, שביתות, תקלות של חברות שילוח וכו’), Luna Beauty אינה אחראית לעיכוב אך תעדכן את הלקוחה בהקדם האפשרי.

  • האחריות על המוצר עוברת ללקוחה עם מסירתו.


יצירת קשר

לכל שאלה או בירור בנושא משלוחים ניתן לפנות אלינו:
📲 דרך וואטסאפ העסקי של Luna Beauty
או דרך עמודי הרשתות החברתיות הרשמיים.

logo בניית אתרים